Kupony i karty Pluxee będą od teraz dostępne w kilkuset sklepach sieci Lidl. Dyskont otwiera się na nowych klientów i śladem innych sieci handlowych podejmuje współpracę z tą międzynarodową siecią. Lidl Polska podejmuje.
Przez nowe formy płatności otwiera się na kolejne grupy klientów, którym oferuje także coraz szerszy asortyment. – Wspólnie z Lidl Polska wypracowaliśmy formę współpracy partnerskiej, która odpowiada na aktualne potrzeby konsumentów. – dosłownie – na każdym kroku – mówi Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny Pluxee Polska cytowany przez wiadomoscihandlowe.pl
Dla klientów ta współpraca oznacza, że posiadacze benefitów żywieniowych Pluxee. Dotyczyć to będzie zarówno marek własnych, jak i znanych producentów. – W sieci dostępny jest szeroki wybór produktów convenience, słone i słodkie przekąski, świeże warzywa i owoce oraz inne produkty marek własnych Lidl. W wybranych sklepach dostępne są także gotowe produkty od cateringu dietetycznego marki Body Chief – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, dyrektorka ds. Corporate Affairs i CSR w Polska cytowana przez portal.
Użytkownicy kart i kuponów promocyjnych Pluxee będą mogli płacić nimi, korzystając z coraz szerszej oferty gotowych dań i produktów, z których można posiłki przygotować. Mimo że tylko, to rynek ten wart jest obecnie 1,7 mld zł, a w ciągu najbliższych lat powiększy się nawet trzykrotnie. Już za trzy lata z benefitów pracowniczych w formie voucherów na lunch czy innych dofinansowań.
– Dofinansowanie do posiłków jest obecnie pozapłacowych – zarówno dla pracodawcy, jak i dla pracownika. Dlatego popyt na to rozwiązanie będzie dynamicznie rósł – dodaje Rochala.
W ramach współpracy z Pluxee Lidl zaproponuje swoim klientom dodatkowe oferty i zapewne także promocje dostępne tylko w aplikacji mobilnej i przez tę platformę. Dotychczas do sieci Pluxee dołączyły już inne duże placówki:.
W ramach współpracy Lidl poniesie tylko koszty prowizji naliczanej od zrealizowanych transakcji. Nie będzie opłacał stałego abonamentu ani nie poniesie opłaty na start.