"Edukacyjne i inspirujące przesłanie na festiwalu Cannes Lions: Wszyscy jesteśmy imigrantami"

Więcej ważnych informacji znajdziesz na stronie głównej Onetu

Panel:

W panelu wezmą udział:

  • Agnieszka Holland – jedna z najwybitniejszych postaci polskiej kultury, reżyserka wielu nagradzanych filmów, m.in. „Zielona Granica”.
  • Jan Shostak – polsko-białoruska aktywistka i artystka, ekspertka ds. migracji i integracji.
  • Jerzy Hołub – Vice President Marketing na Polskę, Czechy i Słowację w Mastercard, współtwórca projektu „Where To Settle”.

Panel, który odbędzie się 17 czerwca o godz. 14:15 na Terrace Stage, zgromadzi ekspertów i twórców związanych z tematem migracji. Spotkanie będzie okazją do dyskusji na temat migracji, wojen i zmian klimatycznych oraz roli sztuki i kreatywności w rozwiązywaniu tych problemów. Polska, jako kraj frontowy przyjmujący wielu uchodźców, znajduje się w samym centrum tego globalnego wyzwania.

„Jestem przekonany, że ten panel będzie jednym z najmocniejszych wydarzeń tegorocznego festiwalu. To ważny krok w promocji polskiego środowiska reklamowego na największym festiwalu kreatywności na świecie” – mówi Maciej Twardowski, przewodniczący KTR.

„Polska perspektywa pozwoli zrozumieć ludziom z innych krajów jeszcze mocniej temat migracji i może dać pewną ważną lekcję dla świata” – dodaje Marcin Sosiński, Chief Creative Officer Dentsu Creative Poland&CEE.

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, założone w 1997 r., zrzesza firmy tworzące efektywną komunikację marketingową i promuje polskie środowisko reklamowe. Organizacja jest również przedstawicielem międzynarodowego konkursu Cannes Lions.