Młotek podjął firmę odzieżową z Łodzi, która dąży do rozpoznawalności w całej Europie.

Przy wsparciu funduszu AMC V, któremu doradza Accession Capital Partners (ACP), – poinformowała spółka w opublikowanym komunikacie. Oferuje ubrania z kategorii affordable premium, czyli odzież premium, ale w przystępnych cenach. Ze swoimi produktami obecna jest na 30 europejskich rynkach – to 121 placówek w 4 państwach, w tym.

Chcę, by Tatuum stał się marką rozpoznawalną nie tylko w naszym regionie, ale w całej Europie, , którą za 3-5 lat zainteresuje się duży europejski albo globalny inwestor branżowy, dostrzegając wyjątkowy potencjał i unikalność marki – poinformował Paweł Kapłon, prezes i inwestor Tatuum. Według nowego prezesa konieczne jest „istotne przyspieszenie rozwoju we wszystkich kanałach sprzedaży”. Jak poinformowała spółka, , która przynosi Grupie również wyższą marżę we wszystkich kanałach. „Aktualnie ok. 30 proc. przychodów pochodzi z zagranicy, z czego połowa ze sklepów stacjonarnych, a połowa ze sprzedaży online” – podano.

, z nowym silnikiem oraz wyglądem dla użytkowników, którego uruchomienie jest zaplanowane na pierwszy kwartał 2025 r. „Kolejnym krokiem będzie zbudowanie i jej rozwój w Polsce i za granicą” – podała marka. W przyszłym roku ma zadebiutować w , gdzie widzi potencjał na 40 sklepów. Następnie planowane są otwarcia na Bałkanach oraz w krajach bałtyckich. Do tego w przyszłym roku.

Grupa również pracuje nad rozwojem kanału B2B. W 2023 r. przychody spółki ze sprzedaży osiągnęły niespełna 330 mln zł, a zysk operacyjny (EBITDA) określono na poziomie 35 mln zł.