Logo

Gwarancja i serwis

Gwarancja i serwis
Oświadczamy, że wszystkie produkty dostępne w sklepie są fabrycznie nowe oraz objęte są gwarancją producenta bądź sprzedawcy.
W przypadku stwierdzenia wady zakupionego produktu przysługuje Ci prawo do złożenia reklamacji. Reklamację możesz zgłosić bezpośrednio w autoryzowanym serwisie producenta bądź za pośrednictwem serwisu sklepu.

Warunki Gwarancji Producentów
Produkty objęte gwarancją producenta zareklamujesz najszybciej, kontaktując się bezpośrednio z najbliższym autoryzowanym serwisem producenta. Szczegółowe informacje dotyczące warunków i realizacji gwarancji bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów opisane są w kartach gwarancyjnych dołączonych do produktów oraz dostępne na stronach internetowych producentów. Wielu producentów oferuje szybki serwis w systemie door-to-door, gdzie zgłoszony przez Ciebie produkt zostanie na koszt producenta odebrany i zwrócony na Twój adres przez firmę kurierską.

Warunki gwarancji poszczególnych producentów:

Producent Warunki gwarancji
Acer http://www.acer.pl/ac/pl/PL/content/standard-warranty
Apc http://www.apc.com/site/support/pl/pl/
Apple http://www.apple.com/pl/legal/warranty/
Asus http://www.asus.com/pl/support/
BenQ http://benq.com.pl/support
BeQuiet http://www.bequiet.com/pl/service/warranty
Brother http://www.brother.pl/support/warranty-page/bpl-service
Canon http://www.canon.pl/support/consumer_products/warranty/
Creative http://support.creative.com/welcome.aspx?Referer=~%2fwarranty%2fwelcome.aspx
Dell http://www.dell.com/support/home/pl/pl/pldhs1/?c=pl&l=pl&s=gen&~ck=mn
D-Link http://www.dlink.com/pl/pl/support/warranty-information
Eaton http://powerquality.eaton.com/Polska/Products-Services/Services/PL-Services-overview.asp
Edimax http://www.edimax.pl/pl/cp_register.php?action=subscribe
Epson https://www.epson.pl/pl/pl/viewcon/corporatesite/misc/warrantycheck
Ever http://ever.eu/support-center/pl/ask-service
Goodram http://www.goodram.com/pl/o-firmie/warunki-gwarancji/
HP http://www8.hp.com/pl/pl/troubleshooting.html
I-box http://serwis.ibox.pl/serwis/index.php?m=2
Iiyama http://www.iiyama.com/pl_pl/wsparcie/#gwarancja
Kingston http://www.kingston.com/pl/company/warranty
Lark http://www.lark.com.pl/wsparcie.html
Lenovo http://shop.lenovo.com/pl/pl/services-warranty
LG http://www.lg.com/pl/wsparcie
MSI http://pl.msi.com/support
Netgear http://www.netgear.pl/about/warranty/
Oki http://www.oki.pl/support/repair-warranty/index.aspx
Philips http://www.philips.pl/c-m/wsparcie-konsumenta
Seagate http://www.seagate.com/pl/pl/support/warranty-and-replacements/
Samsung http://www.samsung.com/pl/support/warranty/
Tp-Link http://www.tp-link.com.pl/support/rma/
WD http://support.wdc.com/warranty/policy.asp?wdc_lang=pl
Xerox http://www.xerox.com/about-xerox/contact-us/plpl.html

Warunki Gwarancji Sprzedawcy
W razie stwierdzenia występowania wady rzeczy sprzedanej, jako sprzedawca ponosimy odpowiedzialność określoną przez Kodeks cywilny, w szczególności w art. 556 i nast. k.c. Jeżeli zakupiony towar jest objęty gwarancją, możesz zgłosić żądanie z tytułu udzielonej gwarancji.
Jako sprzedawca jesteśmy odpowiedzialni z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.

Ponosimy odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu. Jeżeli jednak określony przez nas lub producenta termin przydatności rzeczy do użycia kończy się po upływie dwóch lat od dnia wydania rzeczy kupującemu, jako sprzedawca odpowiadamy z tytułu rękojmi za wady fizyczne tej rzeczy stwierdzone przed upływem tego terminu. W przypadku sprzedaży niestanowiącej sprzedaży konsumenckiej, wyłączamy odpowiedzialność sprzedawcy określoną w art. 556 i nast. Kodeksu cywilnego.

Za ogół czynności związanych z obsługą reklamacji zakupionych produktów w sklepie RAM.net.pl odpowiada nasz Serwis:
tel. 801 090 080
e-mail: rma@itgrupa.pl
W trakcie procedury reklamacyjnej prosimy o określenie, czy korzystasz z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji czy też z uprawnień wynikających z rękojmi za wady towaru, przy czym korzystanie z uprawnień wynikających z gwarancji nie wyłącza uprawnień wynikających z obowiązujących ustaw.

Opis procedury reklamacji
Reklamację możesz składać na adres e-mail: rma@itgrupa.pl lub w formie pisemnej na adres naszego Serwisu:
IT Grupa Sp. z o. o.- Serwis
ul. Wrocławska 1A
55-095 Długołęka
a także telefonicznie pod numerem 801 090 080.

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

  • - imię, nazwisko, adres, adres e-mail,
  • - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
  • - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania,
  • - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji możemy zwrócić się do Ciebie o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Dane podane przez Ciebie podczas reklamacji zostaną wykorzystane jedynie do celów związanych z reklamacją przez firmę IT Grupa Sp. z o.o.. Po zweryfikowaniu zgłoszenia zostanie przyznany Ci numer RMA i przekażemy Ci wszystkie informacje o wysyłce towaru do naszego punktu serwisowego. Jako sprzedający rozpatrujemy reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację wysyłamy na podany przez Ciebie adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Złożenie reklamacji w punkcie odbioru osobistego nie jest możliwe. Wszelkich informacji dotyczących uprawnień kupującego z tytułu reklamacji udziela Biuro Obsługi Klienta oraz Serwis.

regulamin zwroty reklamacja formularz kontaktowy